1. Produkty zakupione w PrimoCer są dostarczane na terenie Polski za pośrednictwem firm kurierskich. Staramy się, aby zamówienie dotarło do Państwa jak najszybciej. Nie wszystkie jednak produkty, które oferujemy w naszym sklepie są dostępne od ręki, część z nich musimy sprowadzić na zamówienie. 

2. Transport Towaru realizowany jest od poniedziałku do piątku w godzinach  8:00-16:00.

3. Klient odbierając Towar jest zobowiązany sprawdzić w obecności kuriera lub innego dostawcy czy Towar jest dostarczony w stanie nieuszkodzonym. Odbiór Towaru pokwitować z adnotacją – przesyłka dostarczona w stanie nieuszkodzonym.

4. Koszt dostawy uzależniony jest od rodzaju i ilości zamawianych produktów oraz od wartości zamówienia.

5. Dla zamówień wielkogabarytowych oraz niestandardowych koszt dostawy może wynosić więcej niż wynika to z cennika. W takich przypadkach koszt dostawy będzie każdorazowo ustalany z Klientem.

 

 

 

Koszty dostawy przedstawiają się następująco:

 

Wysyłka płytek ceramicznych

Wysyłka paletowa kurierem – koszt od 140 zł brutto za każdą paletę

Wysyłka paletowa płytek zagranicznych - koszt od 140 zł brutto za każdą paletę 

Wysyłka na półpaletach - od 86 zł ( tylko od wybranych Dostawców)

Wysyłka kartonowa małych płytek do 30 kg - od 40 zł

 

Wysyłka płytek ceramicznych wielkoformatowych

Koszt ustalany indywidualnie z Klientem po złożeniu zamówienia. W związku z powyższym koszt zamówienia internetowego nie jest wiążący i zostanie skorygowany po złożeniu zamówienia. 

 

Wysyłka armatury sanitarnej

Wysyłka standardowa 30 zł

Dla zamówień w kwocie min 350 zł - wysyłka bezpłatna

 

Wysyłka ceramiki łazienkowej

Wysyłka paletowa – koszt 155 zł brutto za każdą paletę

Wysyłka produktów ponadgabarytowych – koszt ustalany indywidualnie

Wysyłka małych produktów -  30 zł brutto

 

Oświetlenie

Wysyłka standardowa – od 20zł

Dla zamówień w kwocie min 1000 zł - wysyłka bezpłatna

 

UWAGA: Jeśli w jednym zamówieniu znajdują się różne Produkty lub od różnych Producentów, koszty transportu mogą być zwiększone, a terminy dostaw różnić się. Każdorazowo o zaistniałej sytuacji Sprzedawca poinformuje Klienta.